piątek, 13 listopada 2015

Kropka, ta pierwsza


Koty intrygowały mnie od dawna i dopiero po przeprowadzce na wieś mam okazję poznać je bliżej. Pierwszego kota płci żeńskiej podarowały mi sąsiadki.Była malutka,cała czarna i otrzymała imię Kropka - bardzo spokojna, zrównoważona, ufna wobec domowników, ostrożna lub wręcz nieufna wobec obcych.
 Dzisiaj jest najstarszą spośród wszystkich kotek. Najchętniej spędza czas wylegując się na moim łóżku przez dzień cały. Na dwór wychodzi gdy zapada zmierzch. Jest bardzo bojaźliwa,przeraża ją każdy hałas a na widok psa cała się jeży i ucieka.Nie jest waleczna, ustępuje gdy do jej miski z karmą pakuje się inna kotka.Kiedy pojawia się kolejny zwierzak w domu ona najdłużej trzyma dystans obserwując go z daleka.  To właśnie ona najczęściej wskakuje mi na kolana domagając się miziania,przytulania.



4 komentarze:

  1. te nasze kociaczki, takie sympatyczne zwierzatka, choc czasami nie calkiem je rozumiem...bt

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdeczni, zagladam w rewanzu zwlaszcza jak dosczytalam o kociakach ♥ !!!! Twoja Kropka przypomina mi moja Zuzie, ktora byla moim skarbem, jak zobaczylam to zdjecie az mi serce zabilo mocniej ...moja kochana znajda gdy miala ok roku odeszla, nie bede sie rozpisywala o szczegolach ale odchorowalam to niemilosiernie wlacznie w decyzja o nie posiadaniu juz nigdy za zadne skarby kotow !!!! Ale jak juz zauwazylas sama ok pol roku pozniej w ciagu 1 dnia przyjelam pod dach 2 zabidzone znajdy ♥... Brawo za cudne i ogromne serduszko w stosunku do kociakow, fantastycznie sie u Ciebie czuja, nabieraja sil a szczescie ich az bije po oczach !!!! Gorace pozdrowienia dla absolutnie wszystkich domownikow :) !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za sympatyczny komentarz.Los zwierząt nie jest mi obojętny,dokarmiam każde które się pojawi a potem mam kłopot.Moja wiekowa już Mama martwi się,że skończę jak Violetta Villas.Ale chyba martwi się niepotrzebnie,bo na razie przynajmniej daję radę.

      Usuń
    2. Skąd taka śmieszna godzina publikacji?Powinno być 21:46.

      Usuń